Obserwatorzy

5.9.12

Metamorfoza Lavendka

Przed

Twarz jest świetna, nie mam żadnych zastrzeżeń. Makijaż mi się bardzo podoba, policzki mogłyby być lżej podkreślone, ale wiem że z daleka wyglądają o wiele lepiej.

Po

Oczy pomalowałam białym, zielonym oraz fioletowym cieniem, a policzki różowym i brzoskwiniowym pudrem.

Przed

Ciepły sweter, krótkie spodenki i złoto? Jakoś mi się to nie widzi. Wszystko jest z innej bajki i nie wiadomo na jaką okazję została stworzona ta stylizacja.

Po 1

Odważna i rockowa wersja. Kurtka jest głównym elementem stylizacji, wygląda cudownie, do tego czarne buty, torba, kapelusz i reszta w spokojnych odcieniach szarości i niebieskiego.

Po 2

Zwiewna stylizacja. Lekka spódniczka, kamizelka, bluzka, pomarańczowy żakiet, torebka zdobiona złotem i buty nude.

Po 3

Pastelowo. Żakiet z Chanel idealnie komponuje się z tą bluzeczką i spódnicą oraz butami w kolorze jasnego fioletu, skarpetki dopełniają całość.

13 komentarzy:

The Blonde Bear pisze...

Świetny makijaż PRZED i PO, a w stylizacjach nie podobają mi się :c

Lid pisze...

3 stylizacja byłaby super, gdyby nie kolor butów :/
wieczko6

very_important (swiadomosc) pisze...

zgłaszam się do metamorfozy

swiadomosc

mymindneversleeps pisze...

widze ze juz prawie wszystkie robicie kilka wersji w metamorfozie ;o
makijaz jest sliczny ale jednak bardziej podoba mi sie przed bo jest lepiej podkreslone oko i lepiej je widac
a ubior podoba mi sie tylko pierwsza wersja po..

Urodzona Optymistka pisze...

Makijaż prze i po - super. Po3 ok, ale buty (i skarpetki!!) - wg mnie - nie pasują. ;p

Izowirus pisze...

Oba makijaże mi się podobają.

Izowirus

Nasty Rose pisze...

podoba mi się po1 ;)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Jeśli chodzi o makijaże to nie potraię wybrać, który najlepszy, lecz stylizacją najlepszą jest ,,PO3''
to-ja-to-ja

Weronika pisze...

Dziękuję za metamorfozę :))

Char pisze...

Makijaże są świetne jednak stylizacje nie w moim stylu

Ynira

Karolina pisze...

Podoba mi się :)

Paula552 pisze...

Makijaż podoba mi się bardziej przed. Za to bardzo podoba mi się stylizacja 1 i 3 :)

Unknown pisze...

WOW ! Ta metka zrobiła na mnie wielkie wrażenie !!!! :3