Obserwatorzy

16.9.12

Metamorfoza MissRaszel6

Make-up
PRZED:

Masz ciekawą niebanalną twarz przypominającą mi trochę lata 50. - 60. z uwagi na swoją prostotę. Nawet te niby "napompowane" usta wyglądają tutaj naprawdę ładnie. 


PO:
I wersja

Makijaż zachowany w ciemnej kolorystyce od kawowego po karminowy. Usta pomalowałam w środku ciemniejszą szminką, potem zamalowałam całość jaśniejszą. Zmieniłam kolor włosów i fryzurę.


II wersja

Tutaj nieco weselej :) Gdybym mogła, dodałabym jeszcze trochę zielonego i jasno niebieskiego pośrodku, ale niestety "przekreślony znaczek" mi zabronił.. ach, jak on mnie denerwuje ; /


Stylizacja:
PRZED:

Tutaj również jak w przypadku makijażu- prosto, ale niebanalnie. Podoba mi się połączenie bluzki z tymi spodenkami, choć wydaje mi się, że są nieco za nisko. Zmieniłabym tylko buty- te nie pasują zbytnio do tych pończoch- i dodała czarną kopertówkę.


PO:

Miałam ogromny problem z dobraniem ciuchów! :o
Stylizacja wplata się już w jesienne klimaty. Czarno szarą podstawę stylizacji ożywiają czerwone dodatki. 
Mam nadzieję, że się spodoba...

13 komentarzy:

DarkSun pisze...

makijaże są świetne, jednak stylizacja już do mnie nie trafia.

karola_domi pisze...

Zgadzam się z DarkSun. :D
Makijaż za równo po jak i przed jest świetny, ale stylizacja to co innego...

YourRockMusic12 pisze...

Zgadzam się z wypowiedziami powyżej ;)

YourRockMusic12

meg pisze...

Makijaże boskie.

mymindneversleeps pisze...

Wedlug mnie metamorfoza jest mega udana :)

Nasty Rose pisze...

świetne makijaże :)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Makijaże świetne, stylizacje do mnie nie trafiaja.
to-ja-to-ja

Oleandrea pisze...

i przed i po wygląda świetnie

Char pisze...

Zdecydowanie zgadzam się z przedmówcami. makijaż jest w porządku jednak stylizacja to już nie to...

Malf. pisze...

Makijaże są po prostu świetne. *-* Dziękuję. :3

Unknown pisze...

Makijaże po są boskie :)

lovejulia.super

Katarynka pisze...

Przepiękny makijaż strasznie mi się podoba :D

tupta

Karolina pisze...

Makijaże zdecydowanie na tak, jednak stylizacja mi się nie podoba.