Obserwatorzy

23.9.12

Metamorfoza Madi-1234

Przed

Podoba mi się kolorystyka makijażu jak i twoja cera. Wszystko utrzymane w ziemistych odcieniach, ładnie podkreślone policzki, brwi dopasowane do koloru włosów. Jedyne, co mnie odrobinę drażni to oczy obrysowane na około kredką. 

Po
 

Postawiłam na delikatność i oryginalne upięcie długich, brązowych włosów. Oczy pomalowałam fioletem i błękitem. Kolor ust uzyskałam, malując je najpierw czarnym, a potem jasnoróżowym. Róż na policzkach również powstał z połączenia dwóch odcieni-brzoskwiniowego i fioletowego. Dodałam dwa kolczyki na prawym uchu.

Przed

Bardzo modny tej jesieni militarny wzór na spódnicy połączyłaś z cardigianem od Frankie Morello i wyszedł ci całkiem ciekawy zestaw. Podobają mi się złote elementy na topie. Bardzo dobrze, że dodałaś buty na wysokiej platformie. 

Po

Mamy już jesień, ale ja na przekór temu stworzyłam wiosenny zestaw pełen subtelności. Aby kwiatowy wzór na butach nie był samotny, torebkę stworzyłam z bukietu kwiatów. Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego, co stworzyłam. 

9 komentarzy:

DarkSun pisze...

bardzo ładne po.
ale przed też jest fajne ;d

Roksana pisze...

rewelacyjnie, makijaż jest świetny, zresztą, stylizacja także! :)

Nasty Rose pisze...

strój po mnie powalił C: makijaż jest świetny

MissGirls150

YourRockMusic12 pisze...

Przed genialnie. Po też całkiem nieźle.

YourRockMusic12

Emo-niunia- pisze...

Po jest cudowne :)

Katarynka pisze...

Metka cudowna choć kolor makijażu mi za bardzo się nie podoba a stylizacja boska :D


tupta

Katarynka pisze...

Metka cudowna choć kolor makijażu mi za bardzo się nie podoba a stylizacja boska :D


tupta

Karolina pisze...

Ale genialna metamorfoza, zwłaszcza makijaż :O :3

alpha pisze...

Moim zdaniem makijaż wyszedł Ci świetnie, za to ze strojem trochę przesadziłaś.
a.