Obserwatorzy

19.9.12

Metamorfoza StokrotkaMiss10

Przed

Elementy twarzy mi się podobają, ale problem tkwi w tym, że są źle rozmieszczone. Fryzura jest bardzo popularna i na sam jej widok robi mi się niedobrze, brwi powinny być ciemniejsze. Makijaż oczu mógłby być, jednak tona sztucznych rzęs mnie przeraża.

 Po

Całkowita zmiana. Poprzesuwałam co nie co, oczy pomalowałam zielonymi cieniami oraz odrobiną białego i czarnego, policzki podkreśliłam różem, a usta musnęłam różową pomadką. Na koniec zmieniłam fryzurę i jej kolor.

Przed

Poprawnie, ale nudno. Użytkownicy tworzą miliony takich stylizacji.

Po

Starałam się wykombinować cokolwiek, bo Twoja szafa nie grzeszy ilością ciuchów( osiem stron ubrań i jedna dodatków). Uznałam, że połączenie beżu z niebieskim będzie wyglądać najlepiej.

14 komentarzy:

Char pisze...

Makijaż nawet nawet jednak stylizacja mi się nie podoba, mam wrażenie, że skraca i pogrubia doll. nie ubrałabym się tak

Ynira

Char pisze...

Tak nawiasem to jest już 600 obserwatorów :D nie powinno być wyników loterii?

YourRockMusic12 pisze...

Ta metka mi do gustu nie przypadla. Makijaż w PO jest strasznie niezgrany. Gdybyś dala inny kolor szminki, to byłoby ok. Dodatkowo stylizacja PO też jest jakaś taka chaotyczna... Ale lepsze to, niż nuda panująca w PRZED :)

YourRockMusic12

Gieniusia. pisze...

gdzie można sie zgłosić od metamorfozy ?
jeśli tutaj to zgłaszam sie do metamorfoza



Gieniusia.

Niedźwieć pisze...

Przed w maijażu jak i stylizacji jest strasznie nudnooooooo, po makijaż mi się podoba jednak gorzej jest ze stylizacją. Gdyby żakiet miał dłuższe rękawy, albo chociażby go nie było to efekt byłby o niebo lepszy. Tak skraca i pogrubia doll.
to-ja-to-ja

Wera11160 pisze...

Byłam 30 w kolejce do metamorfoz, a już kilku osobą zrobiłyście metamorfozy, a ja dalej jestem 30 ;/

Just me pisze...

Nie przygotowałam się wiem, że stylizacja nudna, ale akurat uczestniczylam w konkursie top model na czacie i zapomnialam sie przebrac ;p.

Nasty Rose pisze...

nie szczególnie podoba mi się ta metamorfoza

meg pisze...

@Wera
Jesteś w kolejce do Shao, każda redaktorka ma swój przydział.

Emo-niunia- pisze...

@Milka to-ja-to-ja
Musiałam zakryć czymś tą sukienkę, ponieważ bluzka wystawała spod niej :)

Unknown pisze...

Nawet udana metamorfoza ;)

lovejulia.super

karola_domi pisze...

Makijaż jest całkiem fajny, ale stylizacja do mnie nie przemawia. :/
Ale nie zawsze jest łatwo wykombinować jakąś stylizację, więc na pewno następnym razemci się uda. ^^

Katarynka pisze...

Naprawdę świetna metamorfoza , gratki :D

tupta

Karolina pisze...

ale genialny makijaż po! :O kocham go!~:3
stylizacja natomiast mi się nie podoba ;c