Obserwatorzy

24.9.12

Metamorfoza Lola1554

Przed

Elementy twarzy mogą być, kolor włosów jest strasznie jaskrawy a ja tego nie lubię, ale plus za to że dopasowałaś brwi. Różowa szminka na ustach wygląda sztucznie, a oczy pomalowane tuszem nie prezentują się zbyt dobrze.

Po

Zmieniłam fryzurę i jej kolor na taki, który pasuje do brwi, oczy pomalowałam brązowym i białym cieniem, a na koniec lekko podkreśliłam czarną kredką. Usta musnęłam różową szminką, a policzki pudrem.

Wykonałam tylko metamorfozę twarzy, ponieważ o taką prosiłaś.

7 komentarzy:

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Lalka przed jest okropna, ale po równiez nie zachwyca- jest za biednie ;/
ogolem nie udana ta metamorfoza .

Emo-niunia- pisze...

Zrobiłam co mogłam, użytkowniczka nie miała dużego zasobu kosmetyków.

Katarynka pisze...

Bardzo naturalnie jak dla mnie ok :D

tupta

karienne/Karina pisze...

Mi też się podoba, jest bardzo delikatnie i subtelnie ;)

meg pisze...

Urzeka mnie twarz PO, jest bardzo naturalna.

Karolina pisze...

Podoba mi się PO. Jest bardzo delikatnie i ładnie :)

Anonimowy pisze...

Szkoda, że nie mogłam się bardziej wykazać... Akurat zmieniałam Doll i nie zdążyłam się "pochwalić" :))
Cenię sobie naturalność, którą się wykazałaś, ale jakoś nie widzę mojej Doll z takim rozmieszczeniem owych elementów twarzy. Mimo wszystko bardzo dziękuję, miło jest zobaczyć swoją Doll z punktu widzenia kogoś innego ;)