Obserwatorzy

6.9.12

Metamorfoza Coconator

Make-up

PRZED:


Twarz ładna, delikatna, co jest dziwne, bo z tego co zauważyłam, masz raczej rockowy styl.. Nie pasuje mi nos, który przypomina początki Stardoll. Makijażu prawie nie widać.. ale podoba mi się fryzura :)

PO:


Dodałam Twojej dollce trochę wyrazu. Makijaż jest mocny, w czarnym kolorze z dodatkiem fioletowej kredki do oczu. Ust nie malowałam, ponieważ żadna szminka jakoś mi tutaj nie pasowała... fryzura dodaje zadziorności.

Stylizacja

PRZED:


W sumie nie ma się do czego przyczepić.. no może jedno małe "ale" -  stylizacja niczym szczególnym się nie wyróżnia. Może spróbowałabyś dodać jakąś kurtkę lub bluzkę pod tą kamizelkę tak, żeby było widać rękawki? Albo zrobiłabyś jakieś nowe ciekawe buty z więcej niż jednej pary? Tak dopracowane szczegóły wpływają na całą stylizację i sprawiają, że aż miło się ją ogląda :)

PO:

I wersja


Miałam duże problemy ze stworzeniem czegoś ładnego, więc może ta stylizacja nie należy do najlepszych. Ale przynajmniej jest składnie- biała bluzka, spódniczka we wzorki i czarne zadziorne dodatki. Co do butów nie jestem do końca przekonana, ale naprawdę innych nie mogłam dopasować.

II wersja


Taa.. no więc, takie stylizacje nie są do końca w moim stylu, ale starałam się dobrać coś w Twoim klimacie, czyli czarny, rockowy, zadziorny..... kolczasty.. ? :) Całość utrzymana jest oczywiście w czarnych i szarawych kolorach, gdzieniegdzie przeplatają się srebrne akcenty w postaci łańcuszków i kolców.

11 komentarzy:

mymindneversleeps pisze...

to tez kompletnie nie moj styl ale mimo to bardzo mi sie pdooba szczegolnie makijaz- jest ekstra! C:

Izowirus pisze...

Zdecydowanie udana metamorfoza :)

Izowirus

Nasty Rose pisze...

zgadzam się z komentarzem powyżej :)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Kompletnie nie w moim stylu są stylizacje wszystkie i makijaż przed. Za to makijaż po jak najbardziej.
to-ja-to-ja

Char pisze...

Makijaż o po prostu cudo, muszę oddać. Zakochałam się w nim, jednak stylizacje mi się zbytnio nie podobają

Ynira

Karolina pisze...

strój po2 :3

Unknown pisze...

obydwa makijaże są piękne jeśli chodzi o strój to po 1 wersja .

lovejulia.super

patrycja pisze...

Przed bardzo fajnie.

Oleandrea pisze...

istna rock menka - super;D

Paula552 pisze...

Metamorfoza makijażowa mi się podoba, ale ubraniowa już nie. Nie mój styl.
Paula552

Unknown pisze...

mmm.czarny rządzi jest super ! te glany są super