Obserwatorzy

10.9.12

Metamorfoza Mister_John_xd

Przed

Niewątpliwie twarz doll jest ciekawa, jednak tylko przez makijaż, bo części twarzy nie są zbyt oryginalne. Nie lubię oceniać tych cieni na policzkach, bo wiem, że inaczej prezentują się w apartamencie, jednak w salonie piękności są przesadzone. 

 Po

Postawiłam na kolory ciepłej jesieni, czyli brązy, bordo i żółcie. Policzki podkreśliłam pomarańczowym pudrem, a usta pomalowałam stonowanym odcieniem czerwono-różowo-brzoskwiniowym. 

Przed

To, co od razu rzuca się w oczy, to toczek na głowie. Myślę, że jest on zupełnie zbędny. Stylizacja jest w porządku, chociaż nie jestem fanką zakładania koszulek pod sukienki. 

 Po

Jak już się bawić, to na bogato! :) Połączyłam czerń i złoto, jest trochę kontrolowanego przepychu. Z pozoru beznadziejna darmówka-złota tunika przemieniła się we wspaniałą bazę do stylizacji.


16 komentarzy:

Izowirus pisze...

W PO zmieniłabym fryzurę. Strój PO ekstra :)

Izowirus

Nasty Rose pisze...

podoba mi się metamorfoza, ale strój przed też jest super :)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Po najlepiej :)
to-ja-to-ja

Char pisze...

Przed(stylizacja) jest na prawe ciekawe, jednak nic, ale to nic, nie jest w stanie pobić "po"

Ynira

Anonimowy pisze...

śliczna twarz po, bardzo ładny make-up :3

Madam Szuszetta pisze...

PO- Bardzo ładna stylizacja. Kocham się w złotym kolorze. :)

Zuza0110

Karolina pisze...

Makijaż zdecydowanie PO podoba mi się bardziej, zaś obie stylizacje są fajne.

Urodzona Optymistka pisze...

Po jest piękne. ;p

Nowoczesna ;D pisze...

Masz talent!

Unknown pisze...

Strój i makijaż PO jest cudny *__*

lovejulia.super

Katarynka pisze...

Bardzo fajna stylizacja sama muszę spróbować !

tupta

karola_domi pisze...

Makijaż jest cudowny. :D
A stylizacja za równo po jak i przed zacezpista. :]

Oleandrea pisze...

bardzo podoba misie makijaż po

Karolina pisze...

Świetna metka. Wszystko mi się podoba.

Paula552 pisze...

Nie podoba mi się, ale wszystkim nie dogodzisz :)
Paula552

Unknown pisze...

przed szału nie ma po szał jest.Fantastycznie,okulary bardzo ładnie zestawione z zestawem