Obserwatorzy

25.9.12

Metamorfoza nata0316

PRZED:


Bardzo ładna twarz :) Makijaż oczu również jest ładny. Podoba mi się także to, że wszystko zostało zatrzymane w podobnej kolorystyce. Przydałoby się jedynie wycieniować policzki.

PO:


Na prośbę naty0316 metamorfoza jest mroczno-rockowa. Makijaż więc musi wpisywać się w te klimaty- jest ciemny, wyrazisty. Dodałam krótką zadziorną fryzurkę.


PRZED:


Właściwie nie ma się do czego przyczepić- stylizacja ma swój charakter. Podoba mi się, że dobrałaś bransoletki do butów. Szczerze mówiąc uśmiałam się trochę, gdy po zdjęciu tej kamizelki ujrzałam sweetaśną bluzkę z kucykiem :D

PO:

I wersja


Miało być rockowo... użyłam kamizelki HB, a do niej dobrałam rockową spódniczkę. Dodałam także glany. Torebkę zrobiłam z dwóch pasków.

II wersja


Siatkowa bluzka i czarna mini stanowią podstawę stylizacji. Dobrałam do nich czarną kurteczkę z MS i dodałam parę dodatków- krawat, pasujące do niego buty i bransoletkę.

6 komentarzy:

meg pisze...

Wydaje mi się, że naprawdę, jeden enter wystarcza, aby było czytelnie.

karienne/Karina pisze...

Rzeczywiście, masz rację :)
Już poprawiłam.

Katarynka pisze...

Makijaż naprawdę fantastyczny a stylizacja bardzo ładna choć jak dla mnie ciut za ciemna :D

tupta

Nasty Rose pisze...

makijaż bardziej podoba mi się po, a stylizacja przed :D

MissGirls150

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

makijaz po jest bardzo ladny!
stylizacje po takze a szczegulnie ta pierwsza ;]

Karolina pisze...

Makijaż podoba mi się i przed, i po. Stylizacja żadna nie przypadła mi do gustu.