Obserwatorzy

15.9.12

Metamorfoza Karina0401

 Przed:
Takich twarzy było mnóstwo na Stardoll kilka miesięcy temu. Te oczy były niby modne, a usta oryginalne. Niestety właśnie bardzo często występowały razem ze sobą, przez co mam lekkie deja-vu. Nie podobają mi się prawi, mają nienaturalny kształt co wygląda trochę dziwnie. Ta fryzura natomiast wygląda fajnie tylko wtedy, gdy się ją dobrze zestawi ze stylizacją.

 Po:
Delikatnie przesunęłam elementy twarzy i zrobiłam bardziej wyrazisty makijaż oka.  Praktycznie nie masz kosmetyków, więc nawet nie było się czym pobawić. Żadnego pudru - kup jakiś jak najszybciej. Zmiana fryzury i dodanie opaski wyszła ci na dobre.

 Przed:
O tym mówiłam właśnie, jeśli chodzi o dobór stylizacji. Twoja twarz, włosy, w ogóle nie współgrają ze stylizacją. A nawet sama stylizacja tworzy dwa światy, pierwszy, lekki - zielone spodnie i bluzka, a drugi rockowy - platformy i torebka. Musisz pamiętam o spójności stylizacji.
Po:
Ubrań nie masz za wiele, ale dało się coś wykombinować. Stworzyłam jasny, turkusowo-srebrny zestaw, spójny kolorystycznie i mniej więcej stylowo. Mała rada - zdejmij te okulary z ręki, będzie wyglądało dużo lepiej :)

13 komentarzy:

meg pisze...

zgadzam się, co do twarzy, nie wyróżnia się z tłumu.

Stylizacja PO jest super.

YourRockMusic12 pisze...

Udana metka ;)
Wolę PO.

YourRockMusic12

Emo-niunia- pisze...

Mi się makijaż po podoba :)

Oleandrea pisze...

chyba lepiej po

Nasty Rose pisze...

zdecydowanie lepiej po :)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Świetne Po
to-ja-to-ja

Unknown pisze...

Bardzo ładna metka.po wykonaniu metki jest o wiele wiele lepiej :D

Char pisze...

Zdecydowanie zgadzam się co do twarzy. jest diść powszechna w dodatku, nie ukrywajmy się, brzydka. A fryzura masakryczna. Za to PO jest wspaniale tak makijaż jak i stylizacja.

Ynira

Katarynka pisze...

Lepiej po :S

Unknown pisze...

100 RAZY LEPSZE PO :)

lovejulia.super

Karolina pisze...

Makijaż jest świetny po.
Patrząc na stylizację po przekonuje się do niej :)

karola_domi pisze...

Makijaż po jest cudny. :*
Jak i stylizacja. <3

Katarynka pisze...

Zmiana włosów dużo dała ale do tego przyczyniła się też inwencja twórcza autorki metamorfozy...

tupta