Obserwatorzy

15.9.12

Metamorfoza FunOpler

Przed

Rozpływam się, genialny makijaż. Świetne elementy niebieskiego, podoba mi się też cieniowanie brwi. Fryzura nadaje ciekawego charakteru. Kolczyki wyglądają świetnie.

Po

Wiedziałam, że i tak nie pobiję twojego looku, ale zrobiłam makijaż z ognistą czerwienią. Ogólnie nie lubię tej fryzury, ale tutaj pasowała mi idealnie. 

 Przed

Jest eksttrawagancko, ale na górze trochę za ciężko, jako że same spódnice są dość szerokie. Zmieniłabym też buty, bo tutaj wyglądają trochę za tandetnie. 

Po

Ciepły, pastelowy brzoskwiniowy zestawiłam z ecru i jasną miętą. Ciekawym elementem jest bransoletka z LE w oryginalnym kształcie i pomarańczowe okulary.

13 komentarzy:

Roksana pisze...

Stylizacja po jest niesamowita, rewelacyjna! Bardzo, bardzo mi się podoba.

YourRockMusic12 pisze...

Cudowna stylizacja PO!

YourRockMusic12

Keinam1992 pisze...

świetna twarz PRZED!

Oleandrea pisze...

i tu i tu mi się bardzo podoba

Nasty Rose pisze...

mi też podoba się i przed i po :)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Wszystko genialne oprócz stylizaci ,,Przed''
to-ja-to-ja

Unknown pisze...

Przecudna,bardzo mi się podoba.Wszyzstko ze sobą świetnie zestawione,kolory śą przepiękne !

Char pisze...

Stylizacja po jest świetna, jednak nie zachwyca. Makijaż po, to bez urazy masakra za to makijaż przed to cudo. Chylę czoła.

Ynira

Unknown pisze...

twarz lepsza Przed , a stylizacja PO :]

lovejulia.super

Anonimowy pisze...

bardzo mi się podoba twarz i makijaż przed, po stylizacja :]

Karolina pisze...

Świetne makijaże :3

karola_domi pisze...

Jeśli chodiz o makiajaż - Przed
Stylizacja - Po :D

Katarynka pisze...

Stylizacja całkowicie ją zmieniła oczywiście na lepsze :D

tupta