Obserwatorzy

10.9.12

Metamorfoza strzadala


PRZED:
Oł noł, kolejna porcja kiczu : / 
Nie za ładny efekt tworzą te sztuczne soczewki- efekt sztuczności i pustego spojrzenia. Brak naturalności i oryginalności spowodowany jest wybraniem przereklamowanych części twarzy- przede wszystkim oczu, które już od wielu lat goszczą na twarzach 80-ciu procent dollek na stardoll. Plus jedynie za brwi, nos i fryzurę. Reszta do wymiany.


PO:
Wiem, że kolor oczu gryzie się z makijażem, ale wystarczy tylko zmienić oczy na np. niebieskie i już będzie lepiej. Postawiłam na żywe kolory- dzięki nim makijaż jest weselszy. Można dowolnie bawić się kolorami na powiekach (widziałam, że masz sporo cieni do powiek) i tworzyć nowe oryginalne połączenia. Nie warto poprzestawać tylko na "czarno-białym" nudnym makijażu... :)


PRZED:
To samo co w make-up'ie - zero oryginalności i wyczucia stylu. Stylizacja ograniczona jedynie do nałożenia bluzki, pierwszych lepszych spodni, jakiś tam trampek i bandanki kompletnie nie pasującej kolorystycznie. Chociażby jakaś torebka, bransoletka lub inny szałowy dodatek wypełniłby tę pustkę...

PO:


I wersja

Stylizacja typowo letnia, bo jak na razie lato jeszcze nie zamierza odchodzić :)
Całość utrzymana jest w delikatnym i lekkim klimacie, biało niebieska kolorystycznie.


II wersja

Tu już bardziej rockowo, co sprawia czerwona kurtka i czarna kopertówka dopasowane do spódnicy maxi. 


III wersja


Ostatni set prosty i elegancki. Tego typu stylizacje należą do moich ulubionych. Oczywiście, gdy zmieni się włosy na czarne, kapelusz będzie wyglądał znacznie lepiej :)


23 komentarze:

Keinam1992 pisze...

mam pytanie.... czy wy robicie te metamorfozy według kolejki?
bo ja na swoją czekam już ponad 3 miesiące.. proszę o odpowiedź.

metamorfoza bardzo udana ;)

Madam Szuszetta pisze...

Nic mi się nie podoba w tym poście. Czekam na lepsze.

Zuza0110

karienne/Karina pisze...

Zuza0110

Mając tak niewiele ubrań do wyboru, w dodatku nieskładnych, trudno stworzyć coś ładnego ... :c

Karolina pisze...

Makijaż PO i III wersja są najlepsze ;)

Izowirus pisze...

Makijaż PO jest przecudny :D

Izowirus

Niedźwieć pisze...

ZGADZAM SIE z av_pl
to-ja-to-ja

Char pisze...

Według mnie metamorfoza nie najlepsza. Czekam na coś ciekawszego.

Ynira

Nasty Rose pisze...

podoba mi się makijaż po :)

MissGirls150

Urodzona Optymistka pisze...

Po1 i po2 - super. :)

martynezja pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy. Vanessa7277

Nowoczesna ;D pisze...

elegancko :D !!

Unknown pisze...

super makijaż po ;)

lovejulia.super

Kingeł pisze...

Przed- jestem stanowczo na nie.
Po-jest dość ciekawie ;>

karola_domi pisze...

Podoba mi się trezcia wersja stylizacji i makijarz. ^_^
Po oczywiście. :D

patrycja pisze...

Makijaż po- cudeńko

Oleandrea pisze...

po

Karolina pisze...

podoba mi się tylko makijaż po

Paula552 pisze...

Podoba mi się III wersja :)
Paula552

BlackLilou pisze...

kiedy będzie nowy wpis?

Katyilla pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Katyilla pisze...

tylko makijaż po jest fajny

Emo-niunia- pisze...

@Keinam1992

Przepraszam, to moja wina. Miałam zrobić Ci metamorfozę już wcześniej, ale nie mogłam z powodu braku czasu. Na szczęście jest już piątek, a przed nami weekend więc dodałam Twoją metamorfozę na bloga :)

Unknown pisze...

Ładnieeee ! :D podoba mi się strasznie ! Elegancko i świetny zestaw.