Obserwatorzy

4.10.12

Metamorfoza kajol695

Przed

Twoja twarz prezentuje się okropnie. Może jej elementy nie są złe, ale fryzura, makijaż i jego kolory to istna brzydota. Krótka, rockowa, czarna fryzura i bordowe usta nijak nie łączą się z pastelowym różem na policzkach i delikatną miętą na powiekach. To zupełnie dwie inne bajki i nie powinnaś tak łączyć stylów.

Po

Wykorzystałam ładną barwę ust i dobrałam do niego kolorystycznie całość. W makijażu oczu pomogły mi farbki do twarzy, a cienie użyłam tylko dwa-czarny i fuksjowy. Fryzurę zmieniłam na bardziej dziewczęcą. 


Przed

Rajstopy na spodnie? No way. W tej stylizacji nie ma nic ciekawego, a z tym topem w grochy można wykombinować o wiele lepsze rzeczy. Jest tutaj jeszcze coś, czego strasznie nie lubię - kopertówka umiejscowiona tak wysoko, wygląda to nienaturalnie. 

Po

Połączyłam bordowy i brzoskwiniowy, a żeby to wszystko ładnie połączyć dodałam czarną sukienkę (spódnicę). Jako topu użyłam szala z ładnymi marszczeniami. Brakowało mi tutaj jakiejś kopertówki, ale nie mogłam znaleźć żadnej pasującej. 

____________________
BTW, nie wiem co się dzieje z innymi redaktorkami. Wiem, że jest szkoła, itd., ale chyba czas na chociaż jedną metamorfozę w tygodniu można sobie wygospodarować.

4 komentarze:

wounded12 pisze...

Metamorfoza PO bardzo fajna :-) Co do metamorfoz to potrafię zrobić 3 na raz w 5 min jak mi się nudzi :)

meg pisze...

Dla mnie nie liczy się szybkość, a jakość. :)

Kasia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Katarynka pisze...

Makijaż jak zawsze świetny stylizacja akurat mi nie przypadała do gustu :)