Obserwatorzy

28.10.12

Metamorfoza kifot

Przed

Megagenialna twarz, bardzo mi się podoba. Elementy ciekawie ze sobą współgrają, a cienie są dobrze dopasowane. Makijaż oczu dwukolorowy, aczkolwiek połączenie barw jest świetne.

Po

Wiedziałam, że nie zrobię makijażu lepszego od twojego. Oczy pomalowałam czernią, a także różnymi odcieniami niebieskiego.Usta w delikatnym, naturalnym kolorze. Zmieniłam kolor włosów na brązowy. 

Przed

Bardzo fajny strój, ciekawie skomponowane kolory, podoba mi się szczególnie turkus na butach. Brakuje mi jedynie jakiejś torebki. 

Po

Podstawą był top z azteckim printem, do tego niebieskie spodnie z wysokim stanem. Dodatki w większości utrzymane w beżowej kolorystyce, jedynie kamizelka jest z jasnego dżinsu.

5 komentarzy:

BlackLilou pisze...

Udana metamorfoza. Bardzo podobałaby mi się twarz doll gdyba nie dziwnie ułożone cienie.


Emo-niunia- pisze...

Makijaże przed i po są świetne, a stylizacja fajniejsza po.

karienne/Karina pisze...

*.* Dollka po to istne cudeńko .. :)
Nie mogę się napatrzeć *_*

isa (tiernabeautiful) pisze...

idealny ;D

RedHaylie pisze...

Przeeed twarz<3
redhaylie