Obserwatorzy

25.10.12

Metamorfoza ollcia96

Przed: Wow! śliczna twarz, oryginalna. Nie mam żadnych zastrzeżeń, tylko wydaje mi się, że za wysoko są trochę usta, a kolor ich jest nienaturalny.


Po: Nie masz za dużo kosmetyków, więc nie mogłam nic wymyślić. Nie malowałam ust, zostawiłam takie, naturalne. Do pomalowania oczu użyłam czarnego cienia, eye-liner'u i tuszu pogrubiającego.
Przed: łączenie wzorów i przeróżnych kolorów jest modne, ale nie w tym przypadku.
 Po: Na początku bardzo spodobał mi się szalik, który wykorzystałam. Dobrałam czarną spódnicę ( tylko taką znalazłam, ona jako jedyna pasowała),czarny top, rajstopy(które zrobiłam z dwóch par by były ciemniejsze) i platformy*-*
Czy ta metamorfoza przypadła Wam do gustu?

5 komentarzy:

meg pisze...

Polecam pierwsze dwa obrazki trochę zmniejszać już w edycji posta.

Kamila pisze...

Nie podoba mi się strój, majijaż jest ok.

isa (tiernabeautiful) pisze...

makijaż jest bardzo podobny :/ (nie jest zły)
Myślę, że pierwsza lalka ubrana okropnie, a drugi to sukces :)

Natalie. pisze...

No niezbyt oryginalna ta twarz..

Anonimowy pisze...

@*serca z żelaza* - wiem, make up podobny, ale nie miala zadnych innych za bardzo kosmetykow wiec nie moglam niczego innego wymyslic.
@ Natalie. - może nie jest bardzo oryginalna, ale ja dawno takiej nie widzialam. NIe powtarzaja sie non stop te same usta, czy oczy.