Obserwatorzy

21.10.12

Metamorfoza ParisIsMagic

Przed
Odrzucają mnie te brwi i przede wszystkim ich kolor różniący się od koloru fryzury, elementy twarzy są od siebie oddalone przez co wyglądasz mało wyraziście i dziwnie. Makijaż oczu może być, zdejmij jednak te sztuczne rzęsy i kolczyki.

 Po
Zmieniłam włosy i ich kolor, do pomalowania oczu użyłam czarnego i fioletowego cienia oraz eyelinera, policzki podkreśliłam delikatnie różem.

Przed
Nie podoba mi się - ja do szerokiej góry założyłabym węższy dół. Kołnierzyki powoli zaczynają mi się nudzić, tak samo jak kubek z kawą w ręku.

Po
Taka codzienna stylizacja w której skład wchodzą jeansy, top, naszyjnik, pasek oraz platformy i pokrowiec na laptopa w tym samym kolorze.

Zachęcam do wyrażania swoich opinii w komentarzach.

4 komentarze:

Roksana pisze...

Bardzo, bardzo udana metamorfoza. Świetny, subtelny makijaż i streetowy look, super :)

DarkSun pisze...

stylizacja po bardzo mi się podoba mimo, że jest prosta ;d

Catherine pisze...

Chciałam się zgłosić do metamorfzy można.? Zapraszam także na mojego bloga boskistardoll.blogspot.com

meg pisze...

Stylizacja PO jest genialna.