Obserwatorzy

22.10.12

Metamorfoza 1kw

PRZED:


Buzię masz śliczną, pochwalam także kolor skóry. Włosy są ładnie wykonane, co widać lepiej w apartamencie, choć nie podoba mi się ich kolor. Makijaż znikomy...

PO:


Użyłam delikatnych odcieni na oczach- od żywej zieleni, po szmaragd. Jednak dodałam także mocniejsze akcenty- ciemna szminka na ustach i czarny eyeliner. Lekko przypudrowałam policzki.


PRZED:


Nie jest najgorzej, lecz to nie do końca mój styl, więc za dużo się nie mogę wypowiadać. Modowej wpadki nie dostrzegam, ale niezbyt podobają mi się te połączone razem buty i czarna czapka.. po co ona, skoro jest już kaptur?

PO1:


Być może przyczepicie się do tego, iż połączyłam pastele z czernią. Powiem, że akurat tutaj zbytnio mnie to nie razi, tym bardziej, że głównym elementem stylizacji jest żółta spódnica, która jak dla mnie jest za ciemna, by włączyć się do pasteli i nie wygląda źle z czernią. Stylizacja jest lekka i jeszcze jeszcze.. letnia :) 

PO2:


Masz bardzo dużo ciuchów, jednocześnie mało składnych... Mimo to, postanowiłam stworzyć jeszcze jedną stylizację, która także wpisuje się w letnie klimaty. Dominują w niej jasne kolory, głównie mięta. Można także dostrzec złote akcenty w postaci wisiorka, bransoletki i pasków w sandałach.




1 komentarz:

Klimat 1kw pisze...

Dzięki a co do stylizacji przed to nie wchodziłam dłużej na stardoll i nawet się nie przebrałam :)