Obserwatorzy

8.10.12

Metamorfoza emo-niunia-

Przypadło mi wykonanie metamorfozy dla naszej redaktorki- emo-niunia
Jest to dość niezręczna sytuacja, ale mam nadzieję, że metamorfoza Ci się spodoba :)

PRZED:


Oh, prześliczna twarz *.*
Tradycyjny czarno-biały makijaż wyszedł Ci idealnie. Konkretny kolorek włosów dodał Twojej doll nieco koloru. Ogółem bez zarzutu- tak trzymać :)


PO1:


Pozwoliłam sobie ściągnąć cienie, ponieważ najlepiej wyglądają jednak w apartamencie. W makijażu tym, przypisanym do pierwszej stylizacji, przeważa kolor żółty. Ogółem jest czysto, schludnie, a doll wygląda delikatnie dzięki jasnym włosom i spokojnej fryzurce.


PO2:


Zdecydowanie krzykliwej niż w 1 szej wersji. Wyrazisty makijaż w neonowych kolorach, do tego rozwichrzona fryzura. Usta jednak pozostały delikatniejsze.


PRZED:



Widzę, że podobnie jak ja nie możesz rozstać się z pastelowymi kolorami tegorocznego lata :)
Stylizacja ładna i składna. Pod wszystkimi względami jest bez zarzutu.

PO1:


Dziewczyno, ile ty masz ubrań!
Przez długi czas kompletnie nie mogłam się zdecydować. Potem gdzieś w głębi szafy błysnął mi swoim żółtym wyrazistym kolorem ten oto sweterek, który wyratował mnie z opresji. Stworzyłam z nim czarno-żółtą stylizację street style. 

PO2:


Druga stylizacja to połączenie dwóch ciepłych kolorów- fioletowego i malinowego. Pomysł podsunęła mi ta śliczna mini. Dobrałam do niej fioletową kurtkę i pasujące dodatki. Chciałam jeszcze dodać czarne pończochy, ale totalnie pogubiłam się w tych wszystkich ciuchach.. Może tak miało być.. ? :)






4 komentarze:

meg pisze...

Świetne stylizacje, PO tak samo świetne jak PRZED :)

Emo-niunia- pisze...

Dziękuję bardzo, wszystkie wersje po są świetna :D

Katarynka pisze...

wersja 1 po mnie urzekła makijaż też cudny :D
tupta

patrycja pisze...

Przed lepsze.