Obserwatorzy

23.10.12

Metamorfoza inoelle

Przed:  Doll jest zbyt jasna. Nie lubię tego nosa. Jest nie proporcjonalny do reszty. Nie podobają mi się także włosy są takie bardzo puszyste co nie daje dobrego efektu. Plus za brwi są najbardziej naturalne z tych wszystkich.

Po: Nie zmieniałam koloru włosów twojej doll, lecz tylko fryzurę. Oczy pomalowałam na turkusowo, lekko muskając czarnym.Brwi wycieniowałam lekko czarną kredką. Zewnętrzny kąt oka pomalowałam eye-linerem by wydłużyć je :) Policzki podkreśliłam różem, a usta pomalowałam na brzoskwiniowy kolor.



Przed:Całość nie podoba mi się. To nie mój styl. Nie pasuje mi ta sukienka oraz parasolka. Czemu rajstopy zachodzą na podkolanówki ? Widzę że chciałaś zrobić platformy, lecz nie wyszło to za ładnie

Po: Śliczna marynarka *-* jak HB.Spodobała mi się ona bardzo więc postanowiłam że ją wykorzystam. Do tego dodałam bluzkę z printem oraz metaliczne spodnie, które są w tym sezonie bardzo modne. Założyłam również czarne ciężkie buty.

Co myślicie  o tej metamorfozie? Podoba Wam się?

2 komentarze:

Niedźwieć pisze...

Obie stylizacje mi nie pasują, ale makijaż po jest piękny

karienne/Karina pisze...

Hmm, a mi się podoba dollka przed. Jest taka tajemnicza i inna od wszystkich. Nawet te włosy ładnie tu wyglądają :)
Natomiast w doll po ślicznie wyszedł Ci makijaż, jednak mam wrażenie, że fryzura niezbyt tu pasuje- dzięki niej widać szczupłą twarz, a przy tym również i szeroki nos..