Obserwatorzy

19.10.12

Metamorfoza karolina221096

Przed:

O bosz. Takie twarze uwielbiam! Troszkę mroczne, a zarazem nieco delikatne i ,,bezbronne''. Świetne elementy twarzy, tak jak i makijaż. Mogę tylko powiedzieć, żę wydaję mi się, że policzki są nierówno pomalowane :)

Po:

Nie potrafiłam zdołać temu zadaniu; ten makijaż jest o wiele gorszy od Twojego :). Najpierw zrobiłam linię eye- linerem bez którego się nie ruszam. Pokryłam całą powiekę różowym cieniem a następnie zaczęłam cieniować. Nałożyłam cień kremowy, żółty, fioletowy, czarny, pomarańczowy i bordowy. Usta to dwa kolory: lekko bury i nude.

Przed:

Miałam strasznego pecha- nie ma co poprawić. Zestaw składa się z samych must-have. Jest bardzo prosto, ale i niezwykle efektownie.

Po:

Zupełnie zapomniałam o makijażu tworząc tą stylizację. Wyszło trochę cukierkowo, sukienka stworzona z dwóch sweterków i różowej spódniczki. Drobne dodatki: buty nude i torebka tego samego koloru.

____________________________________________________________________________________
Przepraszam, że długo nie pisałam, ale miałam osiemnastkę co równa się z przygotowaniami. Nie ma to jak mieć również nową anglistkę, która zadała nam na poniedziałam 5 stron ćwiczeń. Nie mam co się dziwić- LO...

4 komentarze:

meg pisze...

Strój PO jest lepszy.

DarkSun pisze...

Strój przed kompletnie mi się nie podoba. reszta jest ok, makijaż przed i po, strój po <3 :)

Anna Maria smutną ma twarz.(~Anika6) pisze...

Strój przed jest kompletnie niedopasowany, jak na mój gust.

Aleksandra pisze...

Wybacz, ale PRZED jest nieco lepiej.