Obserwatorzy

10.10.12

Metamorfoza ...TENTURI...

PRZED:


Bardzo ładna twarz i fryzura. Makijaż także bez zarzutu, choć policzki powinny być pomalowane jeszcze nieco niżej.


PO:


Różowy kobiecy makijaż połączyłam z męską rozwichrzoną fryzurką. Środek ust pomalowałam mocno różową szminką, potem całość zamalowałam szminką w kolorze nude. Czegoś mi brakowało, więc dodałam  skromne "kolczyki" stworzone z pieprzyków. Niestety innych wkrętów nie znalazłam.


PRZED:


Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Masz świetny gust- prosty, a zarazem urzekający. Nic dodać, nic ująć :)

PO1:


Elegancka stylizacja, w której przeważa kolor karminowy. Podstawą są tu rurki w tymże odcieniu i zebrowa koszula HB. Dodałam dwa żakiety oraz dodatki- srebrną bransoletkę, czarną kopertówkę z dodatkiem kwiatów i moje ulubione czarne szpilki.

PO2:


Chłodniejsza kolorystyka. Połączyłam ciemno niebieską sukienkę z motywem kwiatowym z miętową spódniczką. Na koniec pozostał mi wybór pasujących dodatków.









3 komentarze:

isa (tiernabeautiful) pisze...

wszystko jest dobrze :)

Katarynka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Katarynka pisze...

Po 1 i makijaż uwielbiam :D

tupta :)