Obserwatorzy

22.10.12

Metamorfoza Lola1554 (sam make-up)

PRZED:


Twoja twarz prezentuje się ładnie, choć elementy twarzy są źle porozmieszczane. Makijaż śliczny i staranny. Nie podoba mi się zbytnio kolor włosów- wydaje mi się, że jest nienaturalny. Fryzura jest ładna i + masz także za dobranie koloru brwi do włosów.

PO:



 Makijaż jest żywy i kolorowy. Użyłam czterech cieni- czarnego, niebieskiego, pomarańczowego i żółtego. Usta pomalowałam pasującą szminką i lekko podkreśliłam kości policzkowe.

A oto moja propozycja wykończenia makijażu na kwiatowo:




2 komentarze:

meg pisze...

Świetnie wyszedł ci ten makijaż! Bosko.

Anonimowy pisze...

Dziękuję za metamorfozę, nie wiedziałam, że będzie jeszcze jedna, choć było to dla mnie miłym zaskoczeniem :) Cieszę się, że "tym razem" spodobała się moja Doll =)
Makijaż po jest prześliczny *_* :**