Obserwatorzy

9.10.12

Metamorfoza magista

Przed
Elementy twarzy mi się podobają, chociaż usta mogłyby być odrobinkę wyżej. Makijaż jest świetny - lekki, naturalny i nieprzekombinowany, mam małe wątpliwości co do koloru fryzury.

Po
Oczy pomalowałam morskim, białym oraz czarnym cieniem, usta musnęłam różową pomadką, a policzki podkreśliłam różem. Na koniec zmieniłam fryzurę i jej kolor, ponieważ właśnie z rudym te piegi komponowały się najlepiej.

Przed
Kolorystycznie jest świetnie chociaż mam wrażenie, że jest tutaj za dużo warstw i prawie nie widać rąk lalki, czego nie lubię.

Po
Głównym elementem stylizacji jest gorset resztę dobrałam do niego kolorystycznie. Pomarańczowe dodatki sprawiają, że nie jest nudno i ożywają strój.

Liczę na Wasze opinie, z komentarzy wylosuję osobę która zostanie nagrodzona 10sd :)

7 komentarzy:

tenisistka18 pisze...

ogolnie wyszlo ci niezle ale szczerze mowiac nie podoba mi sie ta wystajaca czerwona bluzka no i chyba dalabym innego koloru zakiet

tenisistka18

viktoria / mandaryna1996 pisze...

NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE DO STYLIZACJI PO:
lalka ma obwisly biust ;ccc

viktoria / mandaryna1996 pisze...

i kolorystycznie po ze sobą nie współgra

meg pisze...

Morski makijaż jest piękny!

Polskaaaaa pisze...

Chyba trochę namieszane... ale bardzo fajnie :)

Polskaaaaa

isa (tiernabeautiful) pisze...

Zgadzam się z "tenisistka18"
haha obwisly biust
w makijaż :))))

Katarynka pisze...

makijaż naprawdę pierwsza klasa nie mogę już doczekać się swojej metki :)

tupta :D