Obserwatorzy

28.10.12

Metamorfoza LiviaVolt

PRZED:


Podoba mi się Twoja twarz i kolor skóry, jednak nie pochwalam brwi. Nie jestem także zwolenniczką fryzur ze StarDesign Hair, muszą być naprawdę doskonale wykonane żeby mogły mi się podobać. Makijaż natomiast jest śliczny i starannie wykonany :)

PO:


Ja także wykonałam make-up w niebieskich odcieniach, ponieważ jakieś 70% Twoich cieni do powiek jest właśnie niebieskich:) Usta pomalowałam najpierw czerwoną, potem pudrowo różową szminką. Policzki podkreśliłam pudrowym pudrem.. ( :D ) Oprócz tego, obniżyłam nieco brwi oraz zmieniłam kolor włosów i fryzurę.

PRZED:


Jest fajnie, prosto i jak najbardziej poprawnie, jednak robi mi się zimno, gdy patrzę na taką stylizację tym bardziej, że za oknem temperatura dochodzi do 0.. :)

PO1:


Elegancka stylizacja z użyciem złotej spódnicy maxi i czarnej kurteczki ELLE. Dodałam także pasujące złoto czarne dodatki- torebkę, bransoletkę i szpileczki.

PO2:


Stylizacja, w której tematem przewodnim są śliwkowe rurki. Dopasowałam do nich długi płaszcz oraz buty philosophy połączone z inną parą. Bluzkę zrobiłam ze spódniczki. Niestety nie znalazłam innego pasującego paska i dopiero teraz widzę, że jednak mogłam sobie go odpuścić...


Mam nadzieję, że metamorfoza się Wam spodoba :)





3 komentarze:

isa (tiernabeautiful) pisze...

lubię je wszystkie :)
ale na pewno miłość "po1"
Chciałbym Metamorfoza jeśli nie zbyt wielkim problemem

meg pisze...

@tiernabeautiful

Are U using translator?

ula pisze...

boski makijaż po *___*