Obserwatorzy

16.10.12

Metamorfoza Opona.

Przed

Nie wiem 'co poeta miał na myśli' i chyba nie chcę wiedzieć. Na halloween to chyba jeszcze trochę za wcześnie. Policzki są okropne, nie wiem jak mogłaś zrobić coś takiego swojej doll. Zmieniłabym też usta. Oczy pomalowane za mocno. 

Po

Powieki pomalowałam delikatniej, klasycznymi kolorami, czyli czernią i bielą (innych kolorów nie masz, więc nie miałam wyboru). Usta krwisto czerwone, dopełniające look glamour. Wybrałam tę fryzurę, bo w innych widać brwi, a są one białe, tak że praktycznie ich nie widać. 

Przed

Niedzielny strój wesołej dziewczyny z prowincji. Wygląda to na podstawę jakiejś stylizacji. Dodałabym torebkę, pasek, biżuterię i może jakieś lekkie nakrycie wierzchnie, kurteczkę na przykład.

Po

W twojej małej, słabo wyposażonej szafie znalazłam tę śliczną kurteczkę i postanowiłam połączyć ją z czarną spódnicą i szarym topem. Dodałam jasno beżową torebkę i wysokie szpilki na platformie. 

3 komentarze:

AvrilRamona13 pisze...

jak spojrzałam na jej dolke to się aż wystraszyłam XD

Milena pisze...

Yyy czy to klown ?

patrycja pisze...

CZEMU SIĘ ŚMIEJĘ