Obserwatorzy

20.10.12

Metamorfoza sweetXP

PRZED

Sama twarz jest ciekawa, kolor włosów także mi się podoba. Jednak wykonanie makijażu jest fatalne.. przypominają krzywo nałożoną maź. Cienie są źle rozprowadzone, nie wygląda to ciekawie.

PO

Zacznę od tego, iż nie każdemu może się spodobać twarz medoll, którą prezentuję. Twarz jest przede wszystkim nietuzinkowa. Ponieważ masz mało kosmetyków - te oczy świetnie pokazują użyte cienie. Karmelowy, fiolet oraz odrobina morskiego koloru goszczą na górnej powiece. Dolną cześć oka podkreśliłam morskim eyelinerem. Na policzkach znajduję się puder z L'Occidente. Usta nie są pomalowane, wybrałam kolor z dostępnych przy edycji medoll.

PRZED

Cóż mogę powiedzieć - jest przyzwoicie, stylowo, ale banalnie. Gdybym zobaczyła taką stylizację w realu - to by przeszła. Jednak w świecie stardoll jest trochę inaczej. Spodnie + kopertówka z Bisou jest już oklepanym elementem. Do tego połączenie dwóch kamizelek, które kiedyś często nosiłam. Buty Lity już zawładnęły stardollem i w twojej stylizacji nie zaskoczyło mnie nic. Jest bardzo fajnie, na +, ale nie widzę w tej stylizacji nic nowego, gdyż swego czasu stardoll był zalany identycznymi outfitami.

PO

- będzie później -

_____________________________________________

Już wróciłam, będę pisać na FLO, ale nieco rzadziej (;

4 komentarze:

meg pisze...

mi się stylizacja podoba.

deadvoice pisze...

mi też, nie napisałam, że jest brzydka. Po prostu już na stardoll widziałam sporo praktycznie identycznych stylizacji.

Dominika/ Ola1213 pisze...

Mam pytanie. Jakim cudem w metamorfozie po, doll ma inne brwi i usta, jeżeli nie da się ich zmienić u kogoś. Chyba, że z hasłem. Ale tak to super :)

Diana pisze...

KIEDY BĘDZIE PO ? -.- CZEKAM MIESIĄC!