Obserwatorzy

24.10.12

Metamorfoza Pacia888

 Przed: Ładnie i skromnie, choć nie lubię tych oczu.Już się przejadły. Makijaż równy, widać, że się napracowałaś. Kolor ust mdły. Jednak podoba mi się fryzura i jej kolor. Minus za brwi, nie są dobrane do włosów.
Po:  Ufff... ledwo co pomalowałam oczy, bardzo ciężko je się maluje. Postawiłam na granatowy odcień. Tak jak wspomniałam usta były mdłe, więc pomalowałam je czerwienią. Miałam wziąć inny kolor włosów by nie było zbyt czarno, ale nie miałaś żadnej kredki do brwi, więc musiały być czarne.

 Przed:  Nie lubię gdy na długi rękaw nakłada się kurtkę/żakiet z rękawami 3/4. Poprawnie, lecz zachwytu nie ma. Jedynie torebka tu mi nie pasuje.
Po:Jeśli zrobiłam niebieski make up to chciałam również by ubrania były pod kolor niego. Zaakcentowałam czerń, bielą i niebieskimi dodatkami. Jest elegancko, ale bez przesady, minimalizm, to co lubię.
Co myślicie? Podoba Wam się?

1 komentarz:

isa (tiernabeautiful) pisze...

Podoba mi się 2 makijaż, ale jest coś w drugiej lalce że nie pasuje i myślę, że spódnica :/
ale wszystko jest dobrze