Obserwatorzy

9.10.12

Metamorfoza MissESTKA

Przed

Fryzura bardzo nieestetyczna i sztuczna. Rozumiem, że miała wyjść asymetryczna, rockowa i oryginalna, niestety coś poszło nie tak. Makijaż oczu jest niezły, choć dość monotonny, dodałabym jeszcze jakiś odcień czerwieni. Lubię usta pomalowane w ten sposób, ale tutaj nie pasuje mi kolor.

Po

Postawiłam na delikatne pastele, bo niesamowicie pasowały mi do twojej twarzy. Najpierw na powiekę dałam trochę zielonych odcieni, głównie mięty, a potem w wewnętrznych kącikach pomalowałam pudrowym różem, podobnie jak policzki i usta, które są w tym samym kolorze. 

Przed

Jest dość ciekawie, podoba mi się. Chociaż niekorzystnie wygląda ta wystająca u góry sukienka, choć rozumiem, że chciałaś pokazać kołnierzyk. Połączenie obszernego swetra z dziewczęcymi elementami świetne.

Po

Wybrałam fiolet i beż jako przewodnie kolory stylizacji. Podstawą była spódnica z ciekawym deseniem, do niej dobrałam krótki top i połączyłam je paskiem. Na to 'zarzuciłam' delikatny płaszczyk oraz dałam torebkę z Decades.

7 komentarzy:

Emo-niunia- pisze...

Po jest cudownie.

Natalie. pisze...

Świetny makijaż.

Mam pytanie: czy mogłabyś Ty zrobić mi metamorfozę, bo przypisałaś mi karienne, ale wolę byś Ty mi ją zrobiła(nie urażając karienne. Jestem noela26.

meg pisze...

@up
Nie ma sprawy :)

isa (tiernabeautiful) pisze...

w makijaż ñ____ñ
Chcę również a makeover :)
Jeśli nie ma dyskomfortu *-*

Aga / Aga39381 pisze...

Cudownie.

Katarynka pisze...

Po bardzo ładnie oryginalny makijaż w tych odcieniach jest wprost oszałamiający
tupta :)

patrycja pisze...

Zepsuć taką piękną doll, omg. Podoba mi się Twój makijaż