Obserwatorzy

13.10.12

Metamorfoza poupeevintage

PRZED:

Podoba mi się Twoja doll. Przypomina mi bardzo Audrey Hepburn- podobna fryzura, delikatna twarz i jasna cera. Makijaż także bardzo ładny.

PO:


Make-up w morsko-zielonych odcieniach z dodatkiem granatu. Delikatnie podkreśliłam kości policzkowe, a usta musnęłam różową szminką i szminką w kolorze nude. Zmieniłam fryzurkę na niedbały koczek.


PRZED:

Noo.. tu już nieco mniej delikatnie :)
Podobają mi się militarny styl połączony z eleganckimi dodatkami w pasującym kolorze. Jednak mam wrażenie, że wszystkiego jest za dużo. Może gdyby zmienić bluzkę na jakąś jednolitą byłoby lepiej..?

PO:

Przepraszam, ale zrobiłam cztery wersje, z których nie udało mi się wybrać jednej. Przepraszam i jednocześnie obiecuję, że więcej się takie coś nie powtórzy, jeśli okaże się to złe .. : |




1. Elegancka stylizacja wplatająca się w styl lat 30. ze względu na kapelusz z kwiatem. Całość zachowana jest w jasnych pudrowych kolorach z dodatkiem ostrego fioletu na pasku i butach.



2. Stylizacja glamour, w której przeważa beż i kolor nude. Wyrazisty malinowy kolor na torebce i butach przełamuje stonowaną kolorystykę.



3. Zupełnie inna bajka. Zadziorny młodzieżowy set z użyciem skórzanej kamizelki i zielonego swetra w paski HB. Dodałam także zwykłą czarną mini i pasujące dodatki. Buty powstały przez połączenie czarnych 
platform i zwykłych sztybletów.



4. Znów pastelowa kolorystyka. Podstawą do stylizacji jest pastelowa mini o ciekawych kolorach i fakturze.  Dodałam stonowaną koszulę oraz bardziej wyraziste żółto miętowe i błyszczące dodatki. 

7 komentarzy:

JuliaWie pisze...

Wow :) Im więcej stylizacji tym lepiej, moim zdaniem ;)
Najbardziej podoba mi się drugi i trzeci look. Te miętowe zakolanówki <3

JuliaWie

Agnes241998 pisze...

zgadzam się z JuliaWie, że im więcej tym lepiej :)

najbardziej podoba mi się ... hmm trudno wybrać xD wszystkie mi się podobają

M pisze...

Dziękuję bardzo za metamorfozę, najbardziej podoba mi się makijaż oczu i ostatnia stylizacja.

A co do mojej stylizacji, to robiłam ją na szybko, później zmieniłam top :>

. pisze...

Za co tu przepraszać? :D

meg pisze...

Cztery stylizacje. Cztery idealne :)

Katarynka pisze...

Tyle stylizacji i tak dużo perfekcyjności w jednym jeszcze nie widziałam :D

tupta :)

patrycja pisze...

Cztery stylizacje i żadna mi się nie podoba. Makijaż ładny zrobiłaś.