Obserwatorzy

5.10.12

Metamorfoza Emilia_kiss

Przed

Twarz wygląda całkiem dobrze, jedynie usta mnie lekko drażnią, ale masz ogromnego plusa za mój ulubiony kolor włosów :) Makijaż oczu prezentuje się dobrze natomiast policzki są krzywo pomalowane, a pieprzyk wygląda dziwnie.

Po

Oczy pomalowałam całą gamą fioletowych cieni oraz odrobiną różowego, a na koniec musnęłam czarną kredką, usta delikatnie podkreśliłam szminką w kolorze brudnego różu. 

Przed

Nie jest źle. Mam zastrzeżenia co do bransoletki i butów, podoba mi się połączenie spodni z torbą i żakietem.

Po 1

Elegancki zestaw w moich ulubionych kolorach tz. fioletu, czerni i zieleni. Podstawą jest świetny żakiet do którego dobierałam stopniowo resztę.

Po 2

Zwiewna, lekka i przyjemna dla oka - tak można określić tą stylizację. Kolorystycznie wygląda całkiem ciekawie, a na myśl przywodzi mi dni tegorocznego lata.

3 komentarze:

karienne/Karina pisze...

Dobra robota :)
Makijaż po- cudny *.* Bardzo podoba mi się też ubiór po2 :))

Unknown pisze...

Doll podoba mi się zarówno przed jak i po zmianie. Śliczny kolor włosów! :)

Katarynka pisze...

Makijaż po cudny stylizacje też są niczego sobie :D