Obserwatorzy

27.10.12

Metamorfoza 12jula12_1997

PRZED:


Podoba mi się twarz, fryzura i kolor skóry. Makijaż także jest niezły. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to sposób popudrowania policzków- za wysoko... ! A tak poza tym, to bez zarzutu :)

PO:


Do wykonania makijażu użyłam trzech cieni- czarnego, malinowego i beżowego. Powstał wyrazisty, ale spokojny make-up z dodatkiem czarnej kredki do oczu. Usta pomalowałam najpierw sinawą, potem koralową szminką. Zmieniłam fryzurę na bardziej rozwichrzoną. 

PRZED:


Bardzo fajny styl. Twój look jest prosty, ale niebanalny. Podoba mi się umiejętne połączenie dodatków w jedną spójną całość. Nie rozumiem tylko, po co aż trzy pary butów. Uważam, że z dwie pary najzupełniej by wystarczyły, a na dodatek wyglądałyby lepiej...

PO1:


Nieco mroczna stylizacja z błyszczącymi akcentami na świetnej kurtce. Dodałam ciężkie dodatki dokańczające całość.

PO2:


Nieco inaczej.. 
Podstawą do stylizacji jest szara panterkowa sukienka- w tym przypadku w formie bluzki- oraz prosta czarna spódniczka. Dodałam różowy żakiet ELLE ożywiający całość oraz pasującą do niego torebkę i okulary. Buty zrobione z dwóch osobnych par pozostały w czarnym kolorze.

-------------------------------

Zachęcam do komentowania. Wasza opinia bardzo się dla mnie liczy :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

podoba mi się po 1 :)

Anonimowy pisze...

podoba mi się po 1 :)

BlackLilou pisze...

po 1 ładniejsze, drugie podejście wydaje mi się być za cukierkowe. Metamorfoza udana :)

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Podoba mi się njbardziej 2 styilizacja :) a makijaz tez mi sie podoba ;d

isa (tiernabeautiful) pisze...

lubię wszystkie style ale wolę "po"