Obserwatorzy

28.10.12

Metamorfoza jabuszko5

Przed
Elementy twarzy są świetne, ale chyba rozmieszczone zbyt blisko siebie. Makijaż oczu bardzo mi się podoba, ale czuję pewien niedosyt, wygląda to trochę tak jakbyś z niewiadomej przyczyny zakończyła malowanie lalki.

Po
Zmieniłam kolor włosów, oczy pomalowałam: niebieskim, fioletowym i czarnym cieniem oraz białą i niebieską kredką, na koniec usta musnęłam jasną szminką. Całość jest wykonana w chłodnej kolorystyce.

Przed

Dół jest fajny jednak góra średnio mi się podoba. Mam dwa pomyły na tą stylizację: zostawiasz zakolanówki z butami i niebieskie elementy albo złoto, brąz i panterkę.

Po
Stylizacja z użyciem czerni, ponieważ teraz takie podobają mi się najbardziej. Bluzka jak i legginsy składają się z dwóch elementów, a reszta to pojedyncze dodatki oferowane przez stardoll.

2 komentarze:

karienne/Karina pisze...

Super metamorfoza. Makijaż po genialny! :)

isa (tiernabeautiful) pisze...

pierwszą lalkę niektórych rzeczy nie pasują, ale reszta jest w porządku :>