Obserwatorzy

20.10.12

Metamorfoza lawia196

Przed

Nie lubię połączenia ciemniejszej karnacji z jasnymi włosami. Dopracowałabym też cienie na twarzy, bo np. te na ustach wyglądają nieestetycznie. Makijaż jest znikomy, aczkolwiek poprawny i nie mam się czego przyczepić. 

Po

Przepraszam, że znowu używam tego koloru włosów, ale tutaj pasował mi idealnie. Oczy pomalowałam czarnym, fioletowym, różowym i niebieskim. Policzki delikatnie musnęłam różem, a ustom nie szczędziłam ciemniejszego różu. 

Przed

Nudna i banalna stylizacja, torebka jest komicznie zawieszona w okolicach łokcia. Bandama całkowicie zbędna. Buty są ciekawe i proponowałabym próbować tworzyć coś z nimi. 

Po

Postawiłam na dziewczęcość i naturalność. Butów prawie nie widać, bo mają niemal identyczny kolor co skóra doll, ale są to delikatne sandałki na obcasie. 

______________________________

Szkoda, że jest tak mało komentarzy, gdyby było więcej można by zrobić jakiś konkurs, loterię czy whatever. A skoro na blogu jest tak mało osób (sądząc po ilości komentarzy) to chyba nie ma sensu.

5 komentarzy:

Anna Maria smutną ma twarz.(~Anika6) pisze...

Przede wszystkim ostatnio jakoś mało autorek pisze. Głównie Ty się dwoisz i troisz, Clevleen.

JuliaWie pisze...

Wow! Stylizacja po jest śliczna <3

JuliaWie

Aleksandra pisze...

Super stylizacja

Natalie. pisze...

Właśnie, jak się mało pisze ludzie przestają również wchodzić. Ja zaglądam codziennie, ale komentarze zostawiam rzadko. Tak po prostu wolę. A brak komentarzy nie znaczy braku odwiedzających.

Roksana pisze...

Makijaż po - ♥♥♥