Obserwatorzy

30.10.12

Metamorfoza kajol695

Przed: Nie mam zdania o twojej doll. Nie jest za ładna, ani za brzydka. Nie lubię tych brwi, ani za bardzo tego koloru włosów. Po co malowałaś  tak grubo eye linerem pod oczami? Może to z daleka wygląda ładni, ale z bliska niezbyt...

Po: Zmieniłam fryzurę na bardziej poukładaną. Szkoda, że nie masz więcej różów do polików. Usta pomalowałam czerwoną, ponieważ ani brązowa, ani żółta mi nie odpowiadała.
Przed: strój ładny, dopasowany, ale już nie ta pora roku. Nie mój styl, jednak całość prezentuje się nawet  nieźle.
Po: Od razu spodobała mi się ta marynarka, wiedziałam że muszę ją założyć. Do tego czarne spodnie, które zrobiłam ze spodni z SD Fashion i rajstop. Błyszczące platformy, które ubóstwiam. Całość jest taka grungeowa.

2 komentarze:

isa (tiernabeautiful) pisze...

i Like:)

Unknown pisze...

w poprzedniej metce jest identyczna medoll.. :D