Obserwatorzy

2.11.12

Metamorfoza stardolinkamiss

PRZED:


Pomysł dobry, kolory ładne, ale wykonanie już nieco gorsze..
Najbardziej razi mnie ta mocna czarna konturówka nakreślona wokół oka. Myślę, że bez niej byłoby naprawdę fajnie. Nie pasuje mi także tutaj różowy puder, który gryzie się z niebieskim cieniem do powiek. Co do elementów twarzy, to jest całkiem fajnie, ale ja osobiście nie przepadam za tymi oczyma.. :)

PO:


Na początek poprzesuwałam nieco elementy twarzy. Zrobiłam prosty makijaż w ciepłych czerwono koralowych kolorach z dodatkiem czarnego cienia. Zmieniłam kolor włosów na malinowy. Policzków nie pudrowałam, ponieważ niestety masz tylko ten różowy puder, o którym już wspomniałam.


PRZED:


Jestem stanowczo na nie. Stylizacja bardzo pospolita, kompletnie nie wyglądająca korzystnie. Na dodatek ta różowa kiczowata kokardka dobiła całą sprawę... Co proponuję Ci zmienić? Przede wszystkim spodnie nie pasują do czarnej narzutki, wszystko jest za obwisłe. Gdy już zakładasz luźną narzutkę, "włóż" bluzkę do spodni. Buty także tutaj nie pasują- są za lekkie. Możesz dodać także skromną czarną kopertówkę dla wykończenia stylizacji. 

PO1:


Lekka, wiosenna stylizacja z użyciem dwóch białych sukienek, białej bluzki z kołnierzykiem i jeansowej koszuli. Dodałam białe skarpetki, brzoskwiniowe sandały na platformie i biały wianek z kwiatów.

PO2:


Prosta elegancka stylizacja, w której przeważa czerń. Przy okazji wpisuje się w panujące trendy. Buty zrobiłam z dwóch osobnych par, dodałam czarne futerko, kopertówkę i kapelusz.

PO3:


Szaro czarny zwykły set, w którym wykorzystałam uniwersalne szare rurki i dwie czarne bluzki.  Dodałam czarną torebkę, bransoletkę i opaskę z ćwiekami, a do tego czarne platformy w połączeniu z innymi butami.




1 komentarz:

Kamila pisze...

Bardzo podoba mi się stylizacja po, ta pierwsza.