Obserwatorzy

20.11.12

Metamorfoza littels10

Przed

Osobiście nie lubię takich twarzy. Oczy są takie...bezduszne, typowo 'lalkowe'. Makijaż oczu dość prosty, sama czerń, nie lubię jak ktoś maluje oczy na dole, robiąc z siebie tzw. 'pandę'. Jedyne, czego się nie czepiam to usta (ich kształt i kolor) a także kształt nosa. 

Po

Diametralnie zmieniłam doll, dodając jej lekkości i niewinności. Jasny makijaż oczu dopasowałam do barwy włosów. Usta musnęłam jasnoróżową szminką, a policzki delikatnie podkreśliłam jedynym pudrem, jaki posiadasz. Dodałam cienkie, sztuczne rzęsy. 

Przed

Jest naprawdę nieźle, podoba mi się zestawienie ciężkich butów i legginsów z delikatną, białą koszulą. Nie podoba mi się tylko to, że legginsy pogrubiają nogi doll i jakby je skracają. Lepiej by było, aby nie łączyły się z butami i były trochę wyżej. Dodatki są w porządku. 

Po

Pozostałam w odcieniach czerni, ale dodałam trochę połyskującego srebra na topie i kamizelce. Podstawą stylizacji jest asymetryczna spódnica z szerokim dołem. Jako dodatki wybrałam szpilki ze skrzydełkami, które uwielbiam i zwykłą, czarną kopertówkę. 

14 komentarzy:

The Blonde Bear pisze...

Makijaż PRZED: Jest masakra, po prostu bez komentarza.
Makijaż PO: Bardzo śliczna metamorfoza makijażu, ale usunąłbym te policzki.
Stylizacja PRZED: Taka sobie.
Stylizacja PO: Podoba mi się, jest ładna.

J pisze...

Dziękuję za przedstawienie innej mnie:) Makijaż jest piękny! Stylizacja po również mi się podoba jedynie nie jestem przekonana co do kamizelki. Pozdrawiam, littels10:)

Kinga087 pisze...

Po zdecydowanie lepiej :)

Sernik pisze...

nie podobają mi się takie lalki . 3/4 stardolla ma takie oczy, co wcale nie jest ładne . Oczywiście jak ktoś umie ładnie dobrać części ciała to nie ma problemu ;)
Jednak strój mi się podobał i dziewczyna ma niezły gust ;)
Pozdrawiam,
LandyGlamour11

AvrilRamona13 pisze...

Zakochałam się w makijażu 'po'. Lecz mógłby być inny kolor policzków.
Stylizacja 'po' świetna! <3

very_important (swiadomosc) pisze...

Makijąż jest.... uch kocham go. te oczy sa takie duże ;0. Kocham kocham kocham. Strój sliczny. Buty genialne.

zgłaszam sie do metamorfozy 9jesli mozna)

swiadomosc

Nadia pisze...

Po jest o wiele lepiej

lady166

Nadia pisze...

Po jest o wiele lepiej

lady166

W1237 pisze...

Po metamorfozie lepiej wygląda:)

w1237

※Paulina※ pisze...

Strój po i przed jest ładny a makijaż po jest ładny i staranny ;3

punkkokoo

Nasty Rose pisze...

stylizacja po jest bardzo ładna :)

MissGirls150

lilian_black pisze...

Po genialnie ! :P

Unknown pisze...

Makijaż po wygląda ciekawie przy tym kolorze oczu, a stylizacja przekonała mnie do zakupu tej czarnej spódnicy :P

Unknown pisze...

Wiadomo , że PO jest lepiej :)

lovejulia.super