Obserwatorzy

24.11.12

Metamorfoza Kamereta

PRZED:


Oh, nie znoszę takiej urody- wielkie oczy, wielkie usta..mały nos ;/ Na dodatek ta wielka fryzura, a na niej centralnie wpięty "uroczy" kwiatuszek. Plusem jest to, że makijaż współgra ze sobą kolorystycznie, no i całkiem niezłe podkreślenie policzków.

PO:


Niestety nie miałaś kredki do brwi, więc pozostały one rude, co nieco psuje kolorystykę całości.. ;/ Makijaż śliwkowo-żółty. Spróbowałam zmniejszyć trochę oczy kredką. Usta pomalowałam brzoskwiniową szminką i wyszedł trochę ciemniejszy odcień, bo masz mega ciemnie usta. Zmieniłam kolor włosów i fryzurę.


PRZED:


Ubiór nie byłby taki zły, gdyby nie psuło go parę drobnych szczególików. Przede wszystkim okulary dziwnie przyklejone do nosa. Przydałaby się też jakaś torebka i bransoletka, które ożywiłyby ten nudny outfit. Wymaga lekkiego dopracowania i będzie ok ;)

PO:


Kompletnie nie miałam pomysłu, dopóki nie zobaczyłam tej bluzki :) Stylizacja elegancka, ze złotymi dodatkami. Buty zrobiłam z dwóch par PPQ.

5 komentarzy:

Natalia/klaudynka016 pisze...

przed makijaż ciekawy, ale po jeszcze lepiej. Co do stylizacji to PO wygląda dobrze

Unknown pisze...

Ładnie jest PO :>

lovejulia.super

Nasty Rose pisze...

makijaż po jest cudowny :) stylizacja po również bardzo mi się podoba :)

MissGirls150

very_important (swiadomosc) pisze...

swietny makijaż "po". Stylizacja "po" o niebo lepiej.

swiadomosc

Sernik pisze...

Makijaż początkowy bardzo mi się podobał ;) Ale użytkowniczka nie ma fajnego gustu ;\ Po jest znacznie lepiej ;)
Pozdrawiam,
LandyGlamour11