Obserwatorzy

23.11.12

Metamorfoza Juliette116

Przed

Doll ma ładne części twarzy, aczkolwiek nie podobają mi się dwie rzeczy. Pierwszą jest diastema, za którą nie przepadam. Swego czasu była na nią 'moda' na stardoll, dla mnie zupełnie niezrozumiała. Po drugie, poprawiłabym cienie przy nosie, bo wg mnie są zbyt pomarańczowe, mają nienaturalny kolor. Makijaż oczu jest bardzo ładny, podoba mi się. 

Po

Skupiłam się na makijażu oczu, rzęsy pomalowałam tylko cieniem wydłużającym. Zrobiłam kreskę eyelinerem. Użyłam pięciu cieni - czarnego, na który nałożyłam granatowy, potem kobaltowy, a w wewnętrznych kącikach - jasnoniebieski. Po zewnętrznej stronie dodałam też biały. Usta pomalowałam na szaro, a kolor włosów dobrałam do makijażu. 

Przed

Strój jest cudowny. Naprawdę, zrobił na mnie ogromne wrażenie. Mam słabość do tej sukienki ze Stylein, ale moją uwagę zwróciły szczególnie zielone elementy na naszyjniku i bransoletce. Idealnie się ze sobą komponują, jednocześnie kontrastując z czernią. 

Po

Strasznie trudno było mi cokolwiek stworzyć, mimo iż twoja szafa jest bardzo dobrze wyposażona. W końcu zdecydowałam się na takie futurystyczno-cekinowe coś. Szczerze mówiąc, nie wiem jak to do końca wyszło, oceńcie sami. 

10 komentarzy:

The Blonde Bear pisze...

Podoba mi się PRZED (oprócz cieni na twarzy i diastemy) i PO :)
Świetnie zrobiłaś metamorfozę.

Nasty Rose pisze...

makijaż bardziej podoba mi się po, a strój i przed i po :)

MissGirls150

Paula2323 pisze...

Jeej, super :)

lilian_black pisze...

Jest fajnie. ;]

Helena pisze...

Myślę, że twarz lepiej po, a strój przed.

The Blonde Bear pisze...

A stylizacje są świetne PRZED I PO :D

Unknown pisze...

Lepiej PO c:

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Już kolejny raz piszę :swietny makijaż. Stylizacja trochę niecodzienna ale niezła

swiadomosc

very_important (swiadomosc) pisze...

Już kolejny raz piszę :swietny makijaż. Stylizacja trochę niecodzienna ale niezła

swiadomosc

Anonimowy pisze...

Mój faworyt-Przed