Obserwatorzy

9.11.12

Metamorfoza Coconator

Makijaż PRZED:


Ładna twarz, makijaż staranny i ładnie dobrany kolorystycznie. Podoba mi się także fryzura i dobrze wykorzystana nausznica. Jestem jak najbardziej na + :)

Makijaż PO:


Zależało mi, by makijaż choć trochę pasował do stylizacji. Użyłam trochę bardziej wyrazistych odcieni. Kolorystyka jest raczej ciepła- malinowe kolory z domieszką szarego i czarnego w kącikach. Usta także pomalowałam na malinowo. Zmieniłam fryzurę, która nie wiedzieć czemu zrobiła się ostatnio jakoś mało popularna na stardoll..

Stylizacja PRZED:


Pewne elementy sprawiają, że Twoja stylizacja prezentuje się nieco gorzej niż powinna.. Przede wszystkim ta bransoletka, która wylądowała na szyi i teraz wisi sobie tam jak gdyby nigdy nic. Domyślam się, że nie mogłaś jej zdjąć :) I jeszcze kopertówka która wystaje dziwnie spod spódnicy- mogłaby być nieco wyżej. Nie jestem także zwolenniczką podkolanówek, zdecydowanie do tego typu stylizacji wybieram ZAkolanówki :)

Stylizacja PO:


Kompletnie nie miałam pomysłu. Stylizacja jest prosta. Użyłam do niej szarą bluzkę i czarne spodenki. Żeby nie było nudno, dodałam futro HB. 




2 komentarze:

BlackLilou pisze...

wreszcie kolejny post :)
metamorfoza udana

Coconator pisze...

Makijaż super, a co do bransoletki... nie wiesz może co z tym zrobić? xD