Obserwatorzy

16.11.12

Metamorfoza _julcia_1997

Przed

Nie podoba mi się ta twarz. Włosy sprawiają, że twarz jest praktycznie niewidoczna. Usta są strasznie małe, ściśnięte. Makijaż oczu jest bardzo ładny, szkoda tylko, że go nie widać. 

Po

Starałam się nadać doll takiego niewinnego, dziewczęcego wdzięku. Oczy pomalowałam niebieskimi odcieniami, a usta dla kontrastu matową, fuksjową szminką. Policzki delikatnie podkreśliłam jasnym, pastelowym różem.

Przed

Powiem tak: Nie jest źle, brakuje mi jedynie jakiejś torby. Delikatną sukienkę kontrastowo połączyłaś z ciężkimi butami i czarną marynarką. Wolałabym tylko czarny pasek zamiast brązowego.

Po

Wykorzystałam sweterek z DKNY w zeberkę, dobrałam do niego czarną spódnicę z wysokim stanem i szary, krótki cardigian. Dodałam wysokie platformy i szarą kopertówkę. Wyszła taka elegancka businesswoman. 

4 komentarze:

Karolina pisze...

Ale świetny makijaż po *_*
Stylizacja już tak mi się nie podoba, ale jest lepiej niż przed :)

Unknown pisze...

A teraz lepiej wszytskoo Po:D



Wandosz

Emo-niunia- pisze...

Makijaż i stylizacja po :)

Helena pisze...

Żadna wersja zbytnio mnie nie przekonuje.