Obserwatorzy

16.11.12

Metamorfoza 97tySkowa97

PRZED:


Twarz delikatna i na pewno ciekawa. Jednak te oczy.. szczególnie po usunięciu fryzury, są.. dziwne. Zdecydowanie są za blisko siebie, a w apartamencie prawie ich nie widać. Poza tym makijaż i inne elementy twarzy bez zarzutu.

PO:


Po wielu próbach udało mi się stworzyć jako taki makijaż, który wiem, że nijak się ma do ubioru, ale ze względu na ograniczenie kolorystyczne cieni, nie miałam wyboru...Muszę przyznać, że te oczy są wyjątkowo ciężkie do malowania. Usta pomalowałam najpierw czerwoną, potem jasnoróżową szminką. Lekko wycieniowałam brwi. Wybrałam fryzurę wyszczuplającą twarz, aby "te dziwne oczy" nie rzucały się zbytnio w oczy.. :) 

PRZED:


Nie podoba mi się. Przede wszystkim jest za banalnie. Połączenie luźnej koszulki i luźnych spodni nie było dobrym pomysłem, jest jakby to ująć niechlujnie i zbyt luźno... Czarne kowbojki dobiły sprawę..

PO:


Stylizacja z użyciem modnego śliwkowego koloru w połączeniu z klasyczną czernią. Torebkę zrobiłam z dwóch torebek :)






3 komentarze:

Unknown pisze...

Powiem ci tak;D Makijaż lepszy Przed ale stylizacja jest boska po.! Cudownie to zrobiłaaś.!:D



Pozdrawiam Wandosz

meg pisze...

Stylizacja PO po prostu rozwaliła system, że się tak wyrażę. A makijaż bardziej podoba mi się PO.

Helena pisze...

Strój po - świetny ! :)