Obserwatorzy

27.11.12

Metamorfoza XxXxXDina

Przed

Zupełnie nie podoba mi się twoja twarz. Wytrzeszczone oczy, słabo pomalowane. Usta są stanowczo za nisko, przez co twarz się nienaturalnie wydłuża. Policzki są źle pomalowane, nigdy nie malujemy całej ich powierzchni, ale tylko podkreślamy kości policzkowe.

Po

Masz bardzo dużo kosmetyków, więc możliwości również miałam wiele. Zdecydowałam się przefarbować włosy na jasnoszary kolor. Oczy od zewnętrznej strony pomalowałam różowym cieniem, a od wewnętrznej - jasnofioletowym. Zrobiłam kreski eyelinerem, pomalowałam i dodałam sztuczne rzęsy. Usta w kolorze pasującym do makijażu oczu.

Przed

Nie wykorzystałaś do końca potencjału, który kryje zarówno spódnica jak i torba. Pierwsze, co strasznie rzuca się w oczy, to fakt, że spódnica jest stanowczo za wysoko. Charakterystyczne fałdowania w dołu powinny być dopasowane do nóg. Przezroczystych zakolanówek z Archive nie lubię, bo poszerzają nogi doll. Wybrałabym inną bluzkę, ta mi się nie podoba. 

Po

Postanowiłam zrobić coś w brązach, w stylu street boho. Luźną koszulę połączyłam z szortami khaki. jako topu użyłam bolerka z Otto. Buty są złożone z brązowych platform i czarnych sandałków DKNY. Dodałam dużą torbę, by dopełnić całość. 

4 komentarze:

Unknown pisze...

ładnie jest PO ;]

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Niestety twarz mi sie ni podoba nawet ten makijaż nie był w stanie jej poprawic. Oczywiscie to moje zdanie. Ubranie po jest świetne.

swiadomosc

Jakub pisze...

Strój po jest świetny, bardzo w moim stylu :)

Sernik pisze...

Twarz taka średnia, ale ciuchy są super :D !
Pozdrawiam,
LandyGlamour11