Obserwatorzy

28.11.12

Metamorfoza missmis5

Przed

Twarz jest dość ciekawa, podoba mi się dobór części twarzy. Wybrałaś fajną fryzurę, dobrze łączy się ona z ogólnym lookiem doll. Makijaż jest znikomy, aczkolwiek wykonany jak najbardziej poprawnie. Nałożyłabym więcej szarego lub białego cienia po wewnętrznej stronie oka. 

Po

Obniżyłam nieco brwi, ale usta umiejscowiłam wyżej. Myślę, że to zmiana na lepsze. Krótką fryzurkę zamieniłam na dwukolorowy, wysoko upięty kucyk. Makijaż oczu jest związany z barwą włosów, gdyż użyłam tych samych barw. Najpierw pociągnęłam dwa razy czarnym cieniem, uzyskując ciemny beż, później nałożyłam niebieski, a na koniec - jasnoróżowy przechodzący w biel. Usta pomalowałam czerwoną, a potem białą pomadką. 

Przed

Strój jest bardzo prosty, poprawny, ale zupełnie nieciekawy. Nie przepadam za spódniczkami z pierwszej kolekcji Basics, ale podoba mi się pomysł jednego akcentu kolorystycznego na tle czerni. Wg mnie to jest podstawa do stylizacji, przydałoby się tu jakieś nakrycie wierzchnie i biżuteria w postaci wisiorka lub bransoletek. 

Po

Szczerze mówiąc, długo męczyłam się nad stylizacją, bo mimo iż masz fajną szafę, trudno było mi stworzyć cokolwiek, z czego byłabym zadowolona. W końcu do białej koszuli dobrałam kwieciste spodnie. Wybrałam klasyczne dodatki, czyli czarne szpilki i czarną kopertówkę. Żeby nie było zbyt nudno i poważnie, dodałam też okulary z ciekawymi skrzydełkami po bokach.

4 komentarze:

Roksana pisze...

Twarz po jest naprawdę świetna! :)

meow / missmis5 pisze...

Dzięki. Bardzo mi się podoba ;)Co do stroju robiłam go nasz szybko i zgadzam się z opinią, że jest nudny.
missmis5

Unknown pisze...

bardzo udana metamorfoza :]

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Wow w tej fryzurze i makijazu (PO) lalka wygląda ślicznie. W stylizacji nie jestem przekonana co do okularów.

swiadomosc