Obserwatorzy

26.11.12

Metamorfoza Gosiagrechuta

Przed

Powiem krótko: twoja doll mi się nie podoba. Jedyne, czym mogłabym się zachwycić w średnim stopniu to makijaż oczu, wykonany naprawdę starannie, zwróciłam też uwagę na połączenie kolorów. Brwi są za wysoko. Nie lubię kolczyków w wardze, rażą mnie także pasemka na włosach. 

Po

Delikatny makijaż oczu, w kolorze miętowym. Dodałam sztuczne rzęsy. Oko dodatkowo podkreśliłam czarną kredką. Usta pomalowałam naturalnym, jasnym odcieniem różu. Wybrałam blond dziewczęcą fryzurkę. 

Przed

Nie zachwyca mnie to. Górę jeszcze jakoś mogłabym znieść, ale te białe zakolanówki sprawiają, że twoja doll wygląda jak uczennica jakiejś szkoły dla dziewcząt. Buty źle dobrane. Popracowałabym jeszcze nad tą stylizacją.

Po

Chciałam się skupić na wzorze spódnicy, bo wydaje mi się, że prezentuje on świetny, kwiatowy motyw. Dobrałam delikatną, koronkową bluzkę i szare buty, które kolorystycznie nawiązują do bransoletki. Brakowało mi w twojej szafie pasującej kopertówki, więc po prostu pominęłam ten element garderoby. 

5 komentarzy:

very_important (swiadomosc) pisze...

Ta doll jest ładna po metamorfozie. Kto by pomyslał. Zgadzam sie stylizacja "przed" jest niedopracowana. Po jest ładna

swiadomosc

Unknown pisze...

PO jest o wiele lepiej .

lovejulia.super

Juliette116 pisze...

Po jest całkiem ładna, choć nie jestem przekonana do tej fryzury.

Sernik pisze...

Bardzo podoba mi się ta metamorfoza :D Mój styl ;)
Pozdrawiam,
LandyGlamour11

Anonimowy pisze...

Sory , ale nie lubię jasnych i pastelowych kolorów , a żółtego to już poprostu nie toleruję