Obserwatorzy

19.11.12

Metamorfoza roksanka_26

 Przed:  Widziałam dużo takich stylizacji, nudno, nudno i jeszcze raz nudno. Albo nie miałaś pomysłu na ciekawszą, albo ci się nie chciało :)  Poprawnie, ale nie rozumiem po co tu ten szalik i rajstopy, skoro to letni outfit, tak?
Po: Jesienny outfit, połączyłam błyszczącą skórę z czarnymi jeansami i dodatkami. Na butach pojawiło się trochę złota, więc postanowiłam że na torebce też będzie.
Przed: Na stardoll są tysiące takich twarzy. Ogólnie twarz w porządku. Lekko mogłaś tylko unieść usta do góry i pomalować bardziej twarz.
 Po: Masz bardzo mało kosmetyków. Pomalowałam białą kredką i farbą z darmówki. Podkreśliłam je również tuszem pogrubiającym. Usta musnęłam różową pomadka, by dodać twarzy delikatnego wyglądu. Wiem, brwi nie pasują do fryzury, ale już mi się znudziły czarnego koloru włosy. Dodałam do całości niesforne loki.


7 komentarzy:

DarkSun pisze...

Trochę nie rozumiem zwracania uwagi innym na nudne stylizacje, nie dawanie uwag co robić żeby ją urozmaicić i samemu potem robić nudną stylizacje

AvrilRamona13 pisze...

Ubranie chyba jednak ciut lepiej 'przed', a makijaż bardziej podoba mi się 'po' :)

Kinga087 pisze...

Ubranie po, ale makijaż chyba przed...

very_important (swiadomosc) pisze...

Ubranie podoba mi się bardziej przed, choc moim zdaniem ten szaliktam nie pasuje. ale makijaz zdecydowanie Po, przed jest za barzdo nudny.

swiadomosc

very_important (swiadomosc) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

ubranie i makijaż zdecydowanie po

madzik1111

Helena pisze...

Strój lepiej po, a twarz w żadnej wersji mnie nie przekonuje.