Obserwatorzy

30.11.12

Metamorfoza wiciakicia

Przed

Pierwsze, co najbardziej rzuca się w oczy to nienaturalny kolor skóry. (Wiem, że obecnie masz inny, ciemniejszy, ale metamorfozę robiłam wczoraj, kiedy jeszcze miałaś ten odcień skóry). Kolorystyka makijażu nie jest zła, gorzej z jego wykonaniem. Przejścia kolorystyczne między odcieniami na powiekach powinny być bardziej płynne. Usta są w porządku. 

Po

Nieco obniżyłam nos, a podniosłam usta. Skupiłam się głównie na makijażu oczu. Skorzystałam z czarnego cienia, niebieskiego, a także jasnego, niemalże białego. Żeby urozmaicić wykorzystałam też fioletową farbkę do twarzy. 

Przed

Niby nie jest źle, ale nie podoba mi się. Skupiłabym się na połączeniu sukienki z paskiem i torebką albo poszła w drugą stronę, czyli zostawiła okulary, marynarkę, buty i top. 

Po

Postawiłam na czerń, podstawą była darmowa minisukienka z ciekawym wzorem. Dodałam do niej czarną spódniczkę i szelki tworzące ramiączka. W ten sposób uzyskałam sukienkę, do której dobrałam czarne rajstopy, połyskujące delikatnie platformy i dużą torbę. 

3 komentarze:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Podoba mi się makijaż PO :)

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Niezły makijaż "PO" oczywiscie...


swiadomosc