Obserwatorzy

18.11.12

Metamorfoza GrubaSzafa

Przed

Mam odruch wymiotny na widok twojej doll, wybacz. Nie rozumiem co daje ci robienie z lalki klauna, wydaje mi się, że na stardoll dążymy do tego, żeby nasze virtualne ja było jak najładniejsze...Myślę, że jakikolwiek komentarz jest tu zbędny.

Po

Okropny kształt twarzy i brak brwi ograniczył mi możliwości zrobienia z twojej doll czegoś, co można nazwać 'ładnym'. Oczy pomalowałam czarnym i różowo-fioletowym cieniem, usta pudrowym różem.

Przed

Podobnie jak w przypadku twarzy, tracę wiarę w ludzie możliwości. Jeśli miałabym się doszukiwać jakichkolwiek plusów w twojej 'stylizacji' to były to chyba fakt, że zawsze mogło być gorzej...

Po

Spróbowałam stworzyć elegancki strój. Połączyłam sukienkę-darmówkę z dwoma czarnymi spódnicami i białym topem. Dodałam połyskujący żakiet i czarne szpilki.

5 komentarzy:

isa (tiernabeautiful) pisze...

OMG *o*

Anonimowy pisze...

myślę, że ażdy się zgodzi stylizacja po jest o milion lat świetlnych lepsza od przed

madzik1111

very_important (swiadomosc) pisze...

Ale jak to? jak można zrobic cos takiego?

swiadomosc

Nasty Rose pisze...

przed : tragedia
po : trochę lepiej :D

MissGirls150

Helena pisze...

Bez komentarza przed. Mimo wszystko lepiej po.