Obserwatorzy

25.11.12

Metamorfoza KamiKam

Przed

Podoba mi się twoja twarz, elementy są dobrze dobrane. Makijaż oczu, mimo iż prosty, ładnie podkreśla oczy, fajnie, że od wewnętrznej strony dałaś białą kredkę. 

Po

Postanowiłam zaszaleć z włosami i dodać trochę magii twojej doll. Oczy pomalowałam czernią i fioletem, pokreśliłam je też eyelinerem i dwoma tuszami do rzęs. Kolor na ustach to połączenie brązu z odcieniem czerwieni. 

Przed

Jest dość prosto, trochę bym jednak zmieniła. Torebka jest bardzo ciekawym elementem, dlatego zostawiłabym ją i spodnie. Natomiast zamiast białego topu spodnie zestawiłabym z fioletową bluzką, by nawiązać do kolorów na torebce. 

Po

Pomieszałam kratkę na sukience z paskami na topie z DKNY. Połączyłam jasnoszare rajstopy z czarnymi, dodałam szpilki na platformie. Zdecydowałam się nałożyć kurtkę khaki, by trochę urozmaicić szarą kolorystykę, jednocześnie zachować stonowane barwy. Powstał taki jesienny outfit.

5 komentarzy:

very_important (swiadomosc) pisze...

Sliczan doll. Fajnie wyglądają te włosy. Kocham je.Cod do stylizacji to podobaja mi sie obie bardziej jednak ta "po"

Nasty Rose pisze...

makijaże oba są ładne, jednak strój bardziej podoba mi się po ;)

MissGirls150

Unknown pisze...

Makijaże oba ładne, a strój lepszy PO :)

lovejulia.super

Anonimowy pisze...

w stylizacji "po" odstawiłaś wiochę z tymi paskami i kratką, czasami to fajnie wygląda ale nie tu, bo kratka razi w oczy. wystarczyłaby ciemna brązowa spódnica i już ! zamieniłabym buty na botki bo odkryte palce + rajstopy = niezbyt.

Sernik pisze...

Doll jest bardzo śliczna *.*
Metamorfoza jest genialna !
Pozdrawiam,
LandyGlamour11