Obserwatorzy

4.11.12

Metamorfoza Agnes24Star

Cześć. Przepraszam za moją nieobecność na blogu, ale ostatnimi czasy na nic nie mam siły ani chęci, ale obiecuję, że niedługo wynagrodzimy to Wam. Śledźcie uważnie bloga.

Przed:
Dawno nie widziałam tak tragicznych włosów jak te - nie wiem o czym admini myśleli robiąc je, gdyż wyglądają jak przetłuszczone, mokre od deszczu i na dodatek z takimi dziwnymi odrostami. Nie, nie, nie. Co do części twarzy to jest bardzo nijako, usta są niesamowicie popularne ostatnio, brwi tak samo. Muszę przyznać, że ciężkie oczy sobie wybrałaś, ponieważ jedna powieka jest bardziej przymknięta i przez to trudno je się maluje. Żałuję, że nie pocieniowałaś jakoś twarzy, na pewno byłoby ciekawiej. Plus na równy makijaż oka.



Po:
Totalnie odmieniłam Twoją lalkę. Nowy charakter, barwy i zupełnie inny styl. Przesunęłam usta, brwi i oczy, przez co Twoja twarz nabrała zupełnie innego wyrazu. Dopiero teraz zauważyłam jak nierówno pomalowałam policzki, trudno.



Przed:
Był jakiś pomysł, jakieś starania także, ale podczas tworzenia coś poszło nie tak. Nie podoba mi się ten t-shirt wciśnięty przed sukienkę i bluzką, wygląda to bardzo nienaturalnie. Spódnicę włożyłabym pod spód. Plus za dobór dodatków, choć buty są nierówno założone. Co mnie jeszcze razi - masz szerokie uda i przez to wszystkie stylizacje wyglądają jakoś dziwnie.



Po:
Moim pierwszym zabiegiem wykonanym na Twojej lalce były starania zmierzające ku wizualnemu zmniejszeniu Twoich ud. Postanowiłam całą stylizację utrzymać w streetowo-casualowym klimacie. Buty powstały z trzech par, z czego te szare miały robić za skarpetki, których tak bardzo mi brakowało w Twojej szafie.

2 komentarze:

Agnes241998 pisze...

DZIĘKUJĘ :) na pewno skorzystam z ubioru po przemianie super pomysł z trzema parami butów :D

Emo-niunia- pisze...

Rzeczywiście, całkowita odmiana :) Po jest cudownie.