Obserwatorzy

11.11.12

Metamorfoza missmis5

Przed:

Elementy twarzy są okej, ale jest dość pospolicie. Co do makijażu- nie podoba mi się z bliska, lepiej wygląda z daleka. Bez niebieskiej kreski pod okiem byłoby lepiej. Pewnie chciałaś stworzyć coś w stylu ,,niebieska kreska na dolnej linii wodnej'', ale coś nie wyszło. Kolor włosów niezbyt mi pasuję; wolałabym do tego makijażu jakieś czarne lub brązowe.

Po:


Pewnie nie widać makijażu przez fryzurę, ale ona mi tu pasowała. Postawiłam na smokey eyes z domieszką niebieskiego neonu. Myślę, że to rozwiązanie było najlepsze przy moim braku weny.

Przed:

Po pierwsze strój nijak ma się do makijażu, po drugie to nie rozumiem o co chodzi w tej styliacji. Spódnicę i koszulkę mogę znieść, ale po co tysiąc pięćset.. naszyjników wraz z koszulą? Po trzecie źle założyłaś tatuaże i ten fioletowy lakier do paznokci nie pasuje (chyba, że do włosów). Trzy razy nie, dziękujemy.

Po:

Wiem, że ta stylizacja jest fatalna, dlatego komentować jej nie zamierzam.

8 komentarzy:

isa (tiernabeautiful) pisze...

pierwsza lalka ta straszna :( makijaż miło :)

meow / missmis5 pisze...

Tak po pierwsze to nie po to wchodziłam przez kilka miesięcy dzień w dzień aby zobaczyć moją metamorfozę aby teraz zobaczyć to coś. Nie jestem idealna czy coś ale na serio oczekiwałam czegoś więcej.
missmis5

meow / missmis5 pisze...

+ zgłaszałam się co Clevleen97 no i oczekiwałam na profesjonalną metamorfozę. Mi nie chodzi o krytykę bo ja mam taki styl i tyle.

glen11 pisze...

Bardzo przepraszam, ale ładniej wszystko wyglądało przed.

glen11

Annie pisze...

Lalka ładniejsza była przed i to o wiele..

. pisze...

Mnie rownież się nie podoba...

Anonimowy pisze...

nie pdoba mi się makijaż super był a ty tak skrytykowałaś -.-

Niedźwieć pisze...

@up
Może wg ciebie był fajny ale wg mnie nie. Pozwól wszystkim mieć swój styl a nie przez swoje ego wszystkich krytykujesz.