Obserwatorzy

4.11.12

Metamorfoza noela26

Przed

Straszna twarz. Ciemna karnacja i rude włosy to mieszanka istnie wybuchowa. Do tego ten neonowo czerwony makijaż, tragedia. Usta są za nisko. Jedyne, co mi się podoba to elementy twarzy.

Po

Stworzyłam twarz bardzo naturalną, nie przesadzałam z makijażem. Delikatnie podkreśliłam kości policzkowe. Ust nie malowałam, za to na powiekach znalazły się kolory: czarny, ceglany i brzoskwiniowy. 

Przed

Te czerwone kowbojki przerażają mnie w tej stylizacji. Rozumiem, że to miał był outfit na jakiś koncert w stylu country. Widziałam gorsze stylizacje, ale też o wiele, wiele więcej lepszych. Ładnie wygląda kapelusz, sweter i naszyjnik, proponowałabym coś z nimi spróbować zrobić. 

Po

Postawiłam na różowy, czerwony i brzoskwiniowy. Wykorzystałam spódniczkę z baskinką, do której dobrałam różowy top i żakiet z Elle. Wybrałam też kilka złotych dodatków, czyli łańcuchy, bransoletkę i buty.

4 komentarze:

stylowe-stardoll pisze...

makijaż i twarz po wyszła ci fenomenalnie, doskonałą robota, ale strój niestety nie podoba mi się żaden

fioletowaszafa

liryczna pisze...

po jest o wiele lepiej

Belleza pisze...

Śliczne. ;]
lotetta789

Anonimowy pisze...

Ale ja dawno nie grałam w Stardoll. Ostatni raz chyba za czasów sklepów DKNY i Kohl :).

Drugi makijaż jest śliczny, dałabym jaśniejsze brwi, ale i tak jest fenomenalny :).